Az ISYS-ON Kft. kiemelt célja, hogy ügyfeleink a lehető legnagyobb elégedettséggel használják vállalatirányítási rendszereinket. Ezért partnereinket a megoldásaink bevezetése után sem hagyjuk magukra, mindennapi tevékenységüket széleskörű szolgáltatásokat nyújtva támogatjuk, és arra törekszünk, hogy üzleti sikereikhez eredményesen járulhassunk hozzá.
Ennek megvalósítása érdekében az elmúlt években egy több csatornás kommunikációs rendszert építettünk ki, amin keresztül folyamatos kapcsolatban állunk ügyfeleinkkel, és aminek köszönhetően a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb módon tudunk reagálni partnereink felmerülő igényeire. Ennek a kialakult folyamatnak egyik alappillére a Partner Támogató Központ, ahol szakképzett kollégáink támogatják a már bevezetett vállalatirányítási megoldás üzemeltetését egy innovatív ügyfélszolgálati portálon keresztül, hogy gördülékenyen haladjon a mindennapi munkavégzés, és hogy megoldásainkat partnereink biztonsággal, a változó környezethez folyamatosan alkalmazkodva, innovatív ötleteiket megvalósítva használhassák.
Céljaink között szerepel az is, hogy a felmerült igényekre minél gyorsabban, minél kevesebb iterációval adjunk olyan megoldásokat, amelyeket partnereink hosszútávon elégedetten tudnak alkalmazni. Ennek a célnak az eléréséhez alakítottuk ki ügyviteli folyamatainkat, az ezt támogató informatikai rendszereinket, a tesztelések menetét, miközben folyamatosan mérjük a teljesítményünket is. Szolgáltatási minőségünk javítása érdekében támogató tevékenységünkről folyamatosan visszajelzést kérünk ügyfeleinktől, amit alapul véve fejlesztjük tovább módszertanunkat, folyamatainkat, hogy a jövőben is támogató partnerei legyünk a hazai vállalatoknak.