A Transpack szaklap 2016./6. számából - Kohout Zoltán írása:
Az öncélú pénzügyi növekedés és üzleti siker helyett a stabil működés és a partnereknek nyújtott szolgáltatás minőség nívójának folyamatos növelését állítja az ISYS-ON Kft. vállalati szemléletének középpontjába. Hogy a konzervatív üzleti erkölcs és a legkorszerűbb informatikai, vállalatirányítási és logisztikai vívmányok hogyan kapcsolódnak harmonikus egésszé, azt mutatta be a cég októberi Felhasználói Napján Dunakilitiben.
AIM – az angolul ’cél’-t jelentő szó az ISYS-ON Informatikai Tanácsadó Kft. idei partnertalálkozójának és szakmai napjának három fő témakörét - automatizálás, integráció és mobilitás - kapcsolta egybe. A piaci változásokra reagáló rendezvényen Beck Lajos Tulajdonos, Ügyvezető, értékesítési igazgató szerint a mai folyamatok kedvezőek a különféle területeken (többek között a gyógyszer-, jármű-, fém-, és élelmiszeriparban) az ISYS-ON Kft. által forgalmazott QAD vállalatirányítási megoldás terjedésének. E fejlődés alapozta meg nemcsak a cég alkalmazotti bázisának – 20%-os – gyarapodását, hanem a világ egyik legkorszerűbb üzleti intelligencia megoldásának, a 100 országban több tízezer ügyfél által már használt QLIK szolgáltatásainak hazai bevezetését is. A szakmai napon elhangzott: az ISYS-ON Kft. folyamatosan erősíti további szolgáltatásai minőségét és sokszínűségét, amelyek segítik többek között a partnercégek lehetőségeinek, gyengeségeinek, erősségeinek feltárását, a hatékony adatelemzést, információcserét és -elérést.
A dunakiliti partnernapon Pataki Gábor, az 50 dollárból alapított indiai „garázsbolt”, a ma bő 7 milliárd dolláros értékesítést realizáló SMR világcég hazai leányvállalatának vezetője elemezte, mi kell ahhoz, hogy évente 3-4 millió autóra az általuk gyártott tükrök és vizuális rendszerek kerüljenek. Tim Conlon, a QAD Ltd. amerikai regionális igazgatója évértékelőjében rámutatott: a szolgáltatás dinamikus terjedése a magyar ISYS-ON Kft. hatékonyságának is köszönhető.
A szakmai napon a partnerek tematikus szekciófoglalkozásokon kaphattak gyakorlati és elméleti betekintést a QAD és a QLIK mellett a BI-KA Logisztika Kft., a Vonalkód Centrum Kft. és az Inepex Zrt. szolgáltatásaiból. Mint megtudtuk: az ISYS-ON Kft. saját vállalati továbbképzési rendszerben oktatja munkatársait a folyamatos szakmai előremenetel érdekében.
Kucsera István lapunknak adott interjújában arról beszélt: a cégük által kezdettől képviselt „konzervatív” üzletfilozófia a hosszú távú partnerkapcsolat kiépítését és gondozását, a mind jobb minőségű szolgáltatások stabil biztosítását célozza elsődleges prioritásban és ennek eredményeként hisz a stabil növekedésben és nyereségességben. – Sosem vagyunk maradéktalanul elégedettek, és sosem engedjük, hogy a napi rutin elkoptassa a törekvéseinket. Szerintünk döntő fontosságú, hogy mi, tulajdonosok is a szakma művelői vagyunk, benne vagyunk a folyamatokban és tudunk azonosulni ezzel. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy 1992 óta folyamatosan képesek vagyunk megtartani egyre bővülő ügyfélkörünket. Ezek a közel 25 éves üzleti kapcsolatok igazolják számunkra is, hogy jó irányba tartunk és nem csupán egy megoldást adunk Partnereink kezébe, hanem hosszú távon, folyamatosan támogatjuk őket, segítjük életüket, fejlődésüket. Mi nem a növekedésben hiszünk. Lassan negyedszázada dolgozunk itt, és nem a pénzügyi sikert keressük, hanem a színvonalas, hatékony szolgáltatást, a partnerekkel való közös, kreatív és minőségi munkát – hangoztatta a vállalat tulajdonos-ügyvezetője, projektigazgatója.