Az Inepex Zrt. írása:
ISYS-ON - Integráció az IneTrack nyomkövető rendszerrel
Az ISYS-ON Kft. az egyik legsikeresebb vállalatirányítási megoldásokat fejlesztő és értékesítő cég Magyarországon. Cikkünkben azt mutatjuk be, mivel foglalkoznak ők, hogyan használják a nyomkövetést belső folyamataik szervezésére és milyen saját fejlesztésekkel egészítették ki az IneTrack rendszerét annak érdekében, hogy még több hasznos adat birtokában tervezhetőbb legyen a vállalat működése.
Mindent átfogó üzleti intelligencia
Az ISYS-ON Kft. 1993-as megalakulása óta számtalan projektben valósította meg ERP rendszerek bevezetését, ennek köszönhetően összetett és minden igényt kielégítő termékpalettájuk mellett a projektvezetésben és a vállalatirányítási megoldások bevezetésében is jelentős tapasztalatra tettek szert. Fejlesztő csapatuk az agilis módszertanokat (Lean, MVP) részesíti előnyben, ennek köszönhetően termékeiket és saját belső vállalatirányítási rendszerüket is képesek a folyamatos megújulás állapotában tartani, céljuk, hogy partnereik számára innovatív, mindig értékes megoldásokat nyújtsanak.
Az ISYS-ON Kft. több mint 20 éve a QAD Enterprise Applications vállalatirányítási megoldás kizárólagos hazai forgalmazója, amely egy adott cég összes anyagi és pénzügyi folyamatát képes integrált módon lefedni, valamint lehetővé teszi mindezek irányítását, mérését, ellenőrzését, ezáltal javítva az üzleti folyamatok hatékonyságát és csökkentve a kockázat lehetőségét. A technológia szakiparáganként különböző, hiszen más és más megoldásokra van szüksége egy élelmiszeripari vállalatnak és egy gyógyszergyártó cégnek. Ezekre kínál teljes körű informatikai megoldást az ISYS-ON Kft.
Mire és hogyan használja egy szoftverfejlesztő cég a nyomkövetést?
Az ISYS-ON Kft. 77 fős csapatával egyszerre több enterprise méretű projekten dolgozik, a szakértők és értékesítők rendszeresen tárgyalnak ügyfeleikkel - Magyarországon és a határon túl is. Céges autóik így állandó használatban vannak, a járművek 2014 óta nyomkövető eszközzel és sofőrazonosító kulcs olvasóval felszereltek. A gépjárművek nincsenek fixen hozzárendelve egy kollégához, az ügyfeleket látogató értékesítőknek és szakértőknek előre le kell foglalniuk az autót, amit saját sofőrazonosító kulccsal tud indítani mindenki. Egy ilyen úgynevezett “pool” rendszerben a sofőrazonosító kulcs és funkció jelentősen segíti az adminisztrációt, hiszen automatikusan mentésre kerül az adat, hogy éppen ki és mennyit vezetett.
“Az IneTrack nyomkövető rendszer és az ISYS-ON saját vállalatirányítási rendszerének összekapcsolása által végre elérhetővé vált, amit régóta szerettünk volna megvalósítani: a pontos mérés. A rendszerintegrációnak köszönhetően saját rendszerünkben tudják a dolgozók adminisztrálni munkájukat. Az IneTrack által rögzített útvonalakat munkalapokhoz rendelik, amiket az aktuális projektekhez csatolnak. Így minden céges autóval megtett útszakasz kategorizálható és elszámolásra kerül - mesélte Vadas Enikő belső folyamatkoordinátor. A vagyonvédelem és a személyi biztonság sem elhanyagolható, egy bajba jutott kollégát könnyebb úgy megtalálni, ha a térképen pontosan látható, hol érte baleset vagy hol robbant le az autópályán járművével.
Horváth Zoltán Vállalkozási igazgató elmondta, hogy a pontos elszámolás mellett őt elsősorban az üzleti döntések gyors meghozatala és ezek minél nagyobb mértékű, automatizált támogatása foglalkoztatja. Bemutatta a QlikView kontrolling platformjukat, amelyben könnyen áttekinthető grafikonokon azonnali képet kaphatunk a céges flotta állapotáról, amortizációjáról. A kilométer kimutatásban lekérdezhető, melyik autó ment a legtöbbet, melyik sofőr vezetett a legtöbbet, illetve az autóhasználat hogyan oszlik el százalékosan.
A megtett utaknál időszakokra szűrve látható, hogy mennyi a még el nem számolt utak száma, mennyi vár még számlázásra, milyen arányban vannak céges és privát utak, illetve hogyan alakul a gépjárművek terheltsége, elérték-e az amortizáció szintjét. Szemléletesen ábrázolják, milyen területeket látogattak az étékesítők és tanácsadók a leggyakrabban, így valós képet kapnak arról, ki volt a leglátogatottabb ügyfél az adott időszakban.
Meg kell állapítanunk, hogy az ISYS-ON Kft. olyan ügyfelünk, akitől mi is rengeteget tanultunk. Megfogalmazódott bennük az igény a gyors, adatvezérelt üzleti döntések iránt, így fejlesztéseiknek köszönhetően az IneTrack nyomkövető rendszer által mért és összegyűjtött adatokat a saját rendszerükbe átemelve tudják könnyen értelmezni. Az olyan hétköznapi döntések és feladatok, mint az autócsere vagy a számlázás, talán nem akkora nyűg, mint ha bonyolult táblázatok bogarászásával kellene rengeteg időt eltölteni. Örülünk az együttműködésnek, nagy öröm látni, hogy vannak olyan partnereink, akik okos vállalkozásként működnek, és építőkockaként gondolnak az IneTrackre.
Az Inepex Zrt-ről:
Történetünk 2007-ben indult, amikor Buza Gábor és Szoboszlai István az egyetemről kikerülve megalapították az Inepex Kft-t. Az Inepex alapja (International Electronic Position Exchange) egy elosztott rendszer alapú, pozíció-feldolgozásra született platform. Ezen a platformon valósítunk meg helyfüggő szolgáltatásokhoz kapcsolódó adattárház megoldásokat, mint például az IneTrack. Az IneTrack nyomkövető rendszer 2012-ben került önálló termékként a piacra, amit azóta is folyamatosan fejlesztünk és üzemeltetünk, időközben pedig cégünk zászlóshajó termékévé vált.